optymalizacja amd64 - No i znowu "A dlaczego?"

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 11 Wrz 2005, 22:43:10 CEST

On Sat, 10 Sep 2005, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Nie żebym się czepiał, ale mam inną dystrybucję jeszcze i tam rzeczony
> mplayer: Compiled for x86 CPU with extensions: MMX MMX2 3DNow 3DNowEx
> SSE SSE2 Czy amd64 ma z założenia działać również na innych procesorach,
> niż amd64? Czy są jakieś duże kłopoty z optymalizacją?

Nie ma - była raczej wpadka w specu :)

W tej chwili w ready jest paczka z poprawionymi optymalizacjami...

A nasze amd64 ma działać też na intelowskiej protezie, więc 3dnow jest
tutaj wątpliwe. Ja osobiście nie jestem pewien czy te rozkazy są tam
dostępne...