drugi dysk..hmm.. jak to ugryźć?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 15 Wrz 2005, 08:07:11 CEST

On Wed, 14 Sep 2005, Enleth wrote:

> http://pl.docs.pld-linux.org/soft_raid.html

Jeśli WAŻNE DANE, to raid0 (a tylko taki by dał powiększenie pojemności)
zdecydowanie NIE jest dobrym pomysłem :)
Jak już, to dołożyć jeszcze jeden dysk i zrobić przynajmniej RAID5 - albo
jeszcze lepiej dołożyć dwa dyski i zrobić RAID-10, który jest najszybszy i
bezpieczniejszy od raid5 :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004