dwa jądra i lilo - problem ...

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pią, 16 Wrz 2005, 11:26:32 CEST

Witam

Tylko prosze nie bijcie i nie odsylajce do googli ... moze ktos sie
zlituje nade mna ;)

PLD AC z jadrem 2.6.7 dziala sobie jako router z firewallem, zaszla
potrzeba zestawienia VPN (PPTP) z LANu i okazalo sie ze z tym jadrem
nie da sie tego zrobic ...

Chcialbym dodac sobie do menu startowego Lilo najnowsze jadro no i
tutaj niestety moje pomysly sie skoczyly ...
Jak poldkiem pobrac nowe jadro i jak je zainstalowac tak aby nie nadpisalo
sie na to ktore obecnie posiadam ? prosze o jakies wmiare lopatologiczne wyjasnienie.

zalozmy ze nie mam monitora podlaczonego do tego routera, czy musze
cos robic w systemie zeby po podlaczeniu np laptopa po kablu
szeregowym z portem COM1 rotuera widziec co sie dzieje przy starcie (a
szczegolnie przy starcie Lilo) - czy to jest wogole mozliwe aby to
widziec bez monitora ?

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc