uruchamianie nvidii

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Czw, 15 Wrz 2005, 22:37:25 CEST

> 1. Spróbuj z opcją jak powyżej. Jeśli OpenGL będzie akcelerowany jak trzeba
> - no to jesteś w domu.
> 2. Jeśli nie - załaduj przed startem X-ów i przed załadowaniem modułu nvidia
> ręcznie moduł sis-agp, zmień opcję NvAGP na 2 (Option "NvAGP" "2") i wtedy
> sprawdź. Jedno z dwojga powinno zadziałać.
>
> Czekam na wieści. Powodzenia.

ani pierwszy sposób nie działa ani drugi :/
ale nie wiem jak załadowac moduł sis-agp przed modułem nvidia bo modułu
nvidia nie mam w /etc/modules ;) a niestety najpierw załądowałem moduł
sis-agp a potem doczytałem że mam załadować go przed nvidia.
dałem modprobe -r nvidia i było ok, modprobe -r sis-agp i mówi "FATAL:
module is in use"

nie wiem co to możę być, możę spróbować nowsze sterowniki? mam
ściągnięte i raz prawie żę zainstalowałem ale musiałem ściągnąć
kernel-sources (bo sobie musiał coś dokompilować) ale teraz już je mam