wazelina dla developerów PLD

Sob, 17 Wrz 2005, 14:17:11 CEST

Jakub Piotr Cłapa napisał(a):

>Kurcze no, bo wpadniemy w samozachwyt i zmienimy sobie desktopy na żętó. ;]

Zaraz dostanę, jak przy okazji rewolucji kłoczkowej (było wtedy
wszystko, włącznie z k i sp).
Ale właśnie nowy desktop mam na żentu :P.
Amd64 PLDowe jeszcze do moich wszystkich zabawek nie wystarcza
(spróbowałem, nadal tam jest, ale nie działa jak bym chciał).
Natomiast <serwer/desktop rezerwowy> już zostanie na bocianie.
Pytanie mam - jakie są szcunki kolektywu developerskiego względem
doprowadzenia x86_64 do zbliżonej funkcjonalności (zbliżonej do gentoo64
i pld32)?

Pozdrawiam

P.S. Nadal nie dowiedziałem się, dlaczego na systemie amd/et64
kompilacja mplayera zaczyna mi się:
 gcc ... -march=athlon-xp -mcpu=athlon-xp??

P.S.S. "...wyrzućcie mnie..."

WK