wazelina dla developerów PLD

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 17 Wrz 2005, 20:09:23 CEST

On Sat, Sep 17, 2005 at 02:17:11PM +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Amd64 PLDowe jeszcze do moich wszystkich zabawek nie wystarcza
> (spróbowałem, nadal tam jest, ale nie działa jak bym chciał).
a mozesz cos dokladniej?
co Ci nie działa(z tego co na gentoo64 działa ;)
z czym są problemy
itepe?

mam w tej chwili 3 maszynki na pld w amd64 (w tym moja domowa workstacja)
i nie mam z tego powodu żadnych większych problemów.

> P.S. Nadal nie dowiedziałem się, dlaczego na systemie amd/et64
> kompilacja mplayera zaczyna mi się:
>  gcc ... -march=athlon-xp -mcpu=athlon-xp??
no to amd czy emt64?
na amd64 - u mnie nic takiego nie ma

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI