wazelina dla developerów PLD

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 18 Wrz 2005, 02:39:37 CEST

It seems like on Saturday 17 of September 2005 20:08, Wieslaw Kierbedz
typed:

> Ależ działa nieźle. Nie problemy to, lecz nie wszystkie cudeńka chcą
> działać.
> Ja używam desktopu jako "home media center" ;).
> I niektórych wynalazków na razie nie mogę w PLD poustawiać.
> Jeśli win$ nie planujesz, to brałbym tego Turiona. I PLD na nim.
> Do pracy programistycznej, biurowej powinno być zupełnie ok.

Nie rozumiem, o co chodzi. Mam już jakiś czas Athlona 64 i żadnego
niedziałania nie zauważyłem. Chyba, że mówisz o braku macromedia flasha,
czy OOo. Ale to raczej nie jest wina PLD, nie uważasz?
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek