błąd wxPython - nie działa BitTornado

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 18 Wrz 2005, 03:36:46 CEST

It seems like on Saturday 17 of September 2005 22:45, Marcinr typed:
> Witam
>
> poldek:/all-avail> lli python-wxPython-*
> pakiet                                      data zbudowania      rozmiar
> python-wxPython-2.6.0.0-2                   2005/05/25 09:23    13.2 MB
> 1 pakiet, 13.2 MB
>
> [mar w pldmachine mar]# btdownloadgui.py
> wxPython is either not installed or has not been installed properly.
>
> Wie ktoś może o co w tym chodzi i dlaczego nie chce działać? Jest tak od
> kiedy przeszedłem z wx'ów 2.4.x na 2.6.x

Wrzuciłem do CVS-u patch poprawiający to oraz uaktualniłem speca (na razie
na DEVEL) podług nowej łatki. Spróbuj; nie testowałem tego dogłębnie.
Podeślę też odpowiednią informację do maintainera projektu.

P.S. Następnym razem ślij takie bugreporty na pld-devel-*.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek