Poważny problem - system nie startuje

MarcinR mr21 w o2.pl
Czw, 22 Wrz 2005, 13:31:17 CEST

Witam

Mam dość poważny problem z uruchomieniem systemu. Podczas rozruchu,
po komunikacie:

Przełączanie głównego systemu plików w tryb zapis/odczyt [Zrobione]

pojawia się takie coś:

***glibc detected*** double free of corruption (!prev): 0x0805ba58 ***
Przerwane

W tym miejscu system stoi, działa tylko przycisk reset :/

Jest jednak pewna optymistyczna wiadomość. Mogę uruchomić system z
jakiejś płyty bootowalnej, np Slackware 9.1.
Jak potrzebne jakieś logi to piszcie jakie, wrzucę.

System był wczoraj ok 21:00 aktualizowany, źródła ac i ready.

Pozdr.

MarcinR