EMT64

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 22 Wrz 2005, 20:20:23 CEST

It seems like on Wednesday 21 of September 2005 13:57, Andrzej 'The
Undefined' Dopierała typed:

> to zalezy co jeset priorytetem.
> jezeli - 64bitowosc, to amd64
> jezeli - "binarne" aplikacje i predkosc - to i686.
                                 ^^^^^^^^
Prędkość? To po co tym intelom instrukcje 64-bitowe? W środowisku i686
powinien się taki procesor zachowywać jak 32-bitowy P4 z takim samym
zegarem (lub nawet niższym). Przecież, przynajmniej w przypadku amd64,
główny potencjał tkwi w dodatkowych instrukcjach 64-bitowych.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek