EMT64

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 22 Wrz 2005, 21:17:47 CEST

On Thu, Sep 22, 2005 at 08:20:23PM +0200, Michal Chruszcz wrote:
>                                  ^^^^^^^^
> Prędkość? To po co tym intelom instrukcje 64-bitowe? W środowisku i686
> powinien się taki procesor zachowywać jak 32-bitowy P4 z takim samym
> zegarem (lub nawet niższym). Przecież, przynajmniej w przypadku amd64,
> główny potencjał tkwi w dodatkowych instrukcjach 64-bitowych.
ja tam się nie znam, nie miałem (jeszcze) EMT64 w łapkach.
Z tego co słyszałem to kod 64bit się na emt64 wykonuje po prostu
wolniej.. to zwykłe xeony z jedynie dodanymi instrukcjami 64bitowymi.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI