PE44

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 25 Wrz 2005, 17:26:25 CEST

> Przymiezam się do zakupu servera Dell powerEdge 4400 z drugiej ręki. W
> związku z tym mam 2 pytanka:
> 1) Czy ktoś ma jakieś uwagi lub sugestje dotyczące PLD na tej maszynie?

Na nowszym 4600 dziala poprawnie, na (duzo) starszym 4200 dziala
poprawnie to mysle, ze i tu bedzie dzialac poprawnie.

> 2) Niestety w zestawie nie ma klucza sprzętowego i bateryjki potrzebnych
> do uruchomienia kontrolera sprzętowego RAIDa (opis na
> http://support.dell.com/support/edocs/systems/pe4400/en/perc3di/8648rbk0.pdf).
> W związku z tym jeśli ktoś ma dostęp do czegoś takiego to może byśmy się
> jakoś dogadali. Na zachęte dodam, że w piwnicy mam butelkę dobrego
> trunku pojemności 0.7l. Nie podaje marki ze względu na kryptoreklamę. W
> każdym razie flacha z akcyzą i hologramem. Ewentualne szczegóły na priv.

Zmartwie cie. Klucz do raid jets powiazany z plyta glowna. Nie zadziala
z inna. Sprawdzone doswiadczalnie na dwoch PE1850 z ktorych jeden ma
raid. A z tego co wiem tak jest we wszystkich dellach. Nie wiem
natomiast czy da sie to zabezpieczenie jakos ominac.

M.