PE44

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 25 Wrz 2005, 21:04:46 CEST

Michal Kochanowicz wrote:

> Muszę przyznać że nie rozumiem po grzyba jest ten klucz??? Kogo i przed
> czym ma on zabezpieczać?

Na płycie głównej są dwa kanały SCSI które mogą być używane jako zwykłe
SCSI lub dedykowane do RAIDa sprzętowego. Zwykle kontrolery RAID
zapisują konfig maciorki na syskach. Gdyby więc przypadkiem sie
ukaktywnił RAID to mogło by dojść do utraty danych na dyskach. Tak
przynajmniej ja to rozumiem. Jeśli tak nie jest to sensowność tego
rozwiązania w skali od 0 do 10 ocenił bym na -3.

--