oofice 1.1.5

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 30 Wrz 2005, 12:43:31 CEST

On Fri, Sep 30, 2005 at 12:23:58PM +0200, Sławomir Sędyka wrote:
> A nie można zrobić tak, że te dwa pakiety:
> openoffice-libs-gtk
> openoffice-libs-kde
>
> dostarczają witrualnej zależności:
> openoffice-libs-theme
>
> i tego wymagać w openoffice ?
Słusznie. Lub bezczelniej baner o tym ;-) niech se user wybierze.

Można, ja nie mam rw i nie chcę miec (czytaj: za mało wiem).
Osoba o imieniu arekm zajmuje się od długiego czasu OO w pld, więc
teraz pora przenieść na pld-devel-pl i tam wyprosić osobnika, lub
podesłać poprawkę do speca.

pozdrawiam,
m.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba