[WiFi] Intel PRO/Wireless 2200 (NX6110 i pewnie kuzyni)

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 1 Kwi 2006, 00:46:58 CEST

BeCe wrote:
> Marcin Albecki napisał(a):
> [CIACH]
>
> Hotplug to kobylasty przeżytek.

> Polecam zamianę, bo udev naprawdę jest przyjemny.
>
> [CIACH]
>
> No ja poza wstrzeleniem sie w firmware odpowiedni dla mojego kernela też
> nic nie musiałem grzebać (chyba, że dopisanie modułu do listy to grzebanie).

> Nikt nie mówił, że się trzeba męczyć (bo nie trzeba). Sęk w tym, że to
> co jest dostępne "out of the box" w PLD (i w większości innych distro)
> nie pozwala wykorzystać pełni możliwości karty - bez trybu monitor
> [...]

Ja się kismetem bawiłem na PLDowych driverach, więc może nie do końca
masz rację? (albo ja o czymś nie wiem?)

Problamy z ładowaniem firmware'u AFAIR dało się rozwiązać zwiększając
opóźnienie ładowania gdzieś w /sys albo coś takiego... Odpal moduł z
debugiem (nie pamiętam, ale może coś przy budowaniu trzeba zmienić w tym
celu), to Ci wyrzuci więcej do logów i może się zorientujesz czemu nie
chodzi. :-)