dźwięk

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Sob, 1 Kwi 2006, 11:03:07 CEST

Zamieniłem hotpluga na udev i mam problem z dźwiękiem. Znaczy się
działa, ale trzeba moduł dopisywać do /etc/modules.
Jak dopiszę do /etc/modprobe.conf lub /etc/modprobe.d/sound to nie mam
dźwięku.
Czy tak ma być?

I tak przy okazji zapytam się o coś jeszcze.
Gdzie znajdę ustawienia mixera?
Narazie mam tak, że jak otwieram choćby aterma, to mixer ustawia się do
wartośći zdefiniowanej na początku przez... no właśnie nie wiem przez co
:) Ustaiwam aumix, zapisuję a po ponownym loginie znowu jest ta sama
wartość, to samo z alsamixerem, to samo z innymi x-mixerami.
To oczywiśie nie ma związku z zamianą hotpluga na udev, bo miałem tak
już wcześniej.

Pozdr
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269