dźwięk

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Sob, 1 Kwi 2006, 19:40:05 CEST

Un dia un hombre llamado Marcin Albecki tenia una idea:
> Un dia un hombre llamado Daniel Dawid <Light-I> Majewski tenia una idea:
> >
> No tak, ale jak wyrzucę z /etc/profile linię
> aumix -L >/dev/null 2>/dev/null
> to uruchamia się głuchy, i muszę ustawiać ręcznie.

OK, miałem jeszcze to samo w bashrc, więc po wywaleniu tej linii problem
mam z głowy.
Ale ponowne uruchomienie systemu znów powoduje powrót do tych ustawień mixera.

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269