kilka PLD na jednym dysku

Pan Hektor listywww w gmail.com
Nie, 2 Kwi 2006, 10:39:54 CEST

Witam

Zainstalowałem sobie kilka PLD na jednym dysku, każdy z innym systemem
plików. Niestety, poza ostatnią instalacją nie odpala mi się żaden
poprzedni. Staje w miejscu kiedy ma zamontować partycje głowną z komunikatem
w style "could not find costam (3,8)" (pisze z pamieci). Chodzi tu zapewne o
wpisy w grubie ktorego mam.
Tablica partycji przedstawia sie nastepujaco:
/dev/hda8 -> ext2
/dev/hda9 -> swap
/dev/hda10 -> jfs
/dev/hda11-> xfs
/dev/hda12 ->ext3 (i tylko ten bootoje)

w grubie odpowiednio mam takie opcje
root=0308
-
root=030a
root=030b
root=030c

na moje oko jest chyba wszystko ok, jednakze odpala sie tylko ext3.

co robie nie tak?

pozdrawiam