problem z chrootem

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 5 Kwi 2006, 11:04:19 CEST

Witam.

Michal Abramowicz napisał(a):

>sudo chroot /var/chroot /bin/bash
>albo sudo "chroot /var/chroot /bin/bash"
>albo, su -, i wtedy chroot /var/chroot /bin/bash

Zaznaczyłem w poście, że na maszynach bez raid1 nie mam takiego zonga.

strace pokazuje że rzeczywiście nie widzi tych pliczków po chroocie.

>albo nie masz może (to głupie) mount z -o noexec ? tego chroot'a ?

Nie. md0 jest na  / a var nie jest niczym innym jak podkatalogiem.

>ja nie odczuwam różnicy czy mam chroota na md* , raid sprzetowy, ramdisk
>, usb drajw ?

To tylko moja teoria- jedyne co łączy maszyny na których nie działa.

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.