Webcam Trust

filips w op.pl filips w op.pl
Czw, 6 Kwi 2006, 00:02:30 CEST

Czy komuś udało sie jakoś zainstalować kamerkę TRUST WB-1400T na pld. Albo chociaż gdzie szukać pomocy.... Napisałem do TRUSTa ale mnie olali....

Jeśli nie to która kamerkę polecacie jako najprostrzą w uruchomieniu na pld.....

I jeśli już mi sie uda uruchomić jakąś kamerkę to jak zrobić aby wysyłała obraz do internetu ( może strimingiem ? ).... jakieś programy etc.....

Dzięki za odpowiedź.