Moduł sprawdzania pisowni w KDE

Piotr Zawadzki pzawadzki w polsl.pl
Czw, 6 Kwi 2006, 09:27:10 CEST

Witam,
Mam problem z poprawnym skonfigurowaniem sprawdzania pisowni w KDE.
Korzystam z aspell'a i mam zainstalowane słowniki aspell-pl-alt (default) oraz
aspell-en.
Gdy otworzę okienko sprawdzania pisowni jako domyślny wybrany jest słownik
polski lub Aspell default (zależnie od programu). Po zmianie słownika na
angielski dostaje komunikat, że należy uruchomić ponownie okno dialogowe aby
zmiany odniosły efekt. Po ponownym uruchomieniu wybrany jest nadal słownik
polski (i tak w kółko). Efekt występuje we wszystkich programach które
testowałem (kwrite, kile, kmail).
Czy ktoś z szanownych subskrybentów wie co tym fantem zrobić?

--
Piotr Zawadzki, Silesian University of Technology
retrieve public key from http://www.keyserwer.net