samba

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Pią, 7 Kwi 2006, 00:06:26 CEST

Tomasz Grobelny wrote:
> Czy można tak skonfigurować sambę aby przed każdą modyfikacją pliku oryginalna
> jego wersja była składowana w innym miejscu? Chodzi mi o umożliwienie
> odtworzenia oryginalnej wersji zmodyfikowanego pliku, taki rozszerzony kosz.
> (Wiem że to nie zastąpi kopii zapasowych które oczywiście i tak będą.)
Czy chodzi Tobie o "kosz" z wersjonowaniem?
Jeśli tak to samba to ma, jak Marcin pisze.

np. (tak u mnie działa)
[zasob]
		vfs object =  recycle
	        recycle:repository = kosz
                recycle:versions = True
                recycle:touch = True
                recycle:exclude = *.tmp|*.o|~$*

i powstają pliki Copy #nr of ...
Tylko nie dzieję się to przed modyfikacją tylko przy zapisie, stara
wersja idzie do kosza.

--
Andrzej Zawadzki