powiadomienie przez sms

Jerzy jwjurek w poczta.gazeta.pl
Pią, 7 Kwi 2006, 09:37:38 CEST

Witam wszystkich

niby prosty problemik ale  nigdy tego nie robiłem więc mam problem mam
działający skrypcik wysyłający z konsoli  komunikacik wpisany  w lini poleceń
na SMS wsio działa z palca. Na działającym systemie. Skrypt w shell-u i
uzywajacy apletów perla. A właściwie składa się z trzech częłści skryptu
kilka linijek do wywołania programu w perlu czyli dwa pliki i trzeci  prosty
plik z loginem i hasłem.

Natomiast  interesuje mnie aby  był on wykonywany podczas wykonywania sie
zamknięcia systemu.
Ale gdzie bym go nie wpisał do  pliku /etc/rc.d/rc.shutdown  to  nic sie nie
dzieje a w komunikatach  wyświetlanych podczas zamykania systemu dostaje coś
takiego na ekran ls: //.sms* : Nie ma takiego pliku ani kataliogu. (jeden z
plików właśnie nazywa się sms.eraomnix a ten z hasełkiem .sms.xxxxxx więc
doszedłem do tego ze  to sie nie może udać bo :

Albo juz system plików jest odmontowany albo zdąży sie odmontować w trakcie
wykonywania programu do sms albo  powłoki zostaja ubite przez shutdown.

Próbowałem dopisywać  do  skryptów w /et/rc.d/rc0.d/* ale na razie bez
pozytywu.

Jak dopisuje  do innych skryptów o poziom wyżej to jest takich które potem
uruchamiaja  shutdown  to sie  pieknie wykonuje.
Ale chce mies sygnalzacje ogólna jaki by nie był powód. Czyli:

shutdown sie wykonuje ---> sms do mnie

Moze minie ktos popchnie w dobra strone.

Z góry dziękuje

Jurek
--
"Metafizyka to nauka scisla w porownaniu do Wireless'u " :-)