samba

Pawel Dlugosz dlugi w mp72.net
Pią, 7 Kwi 2006, 14:39:41 CEST

Andrzej Zawadzki napisał(a):
> :-( Niestety... Tylko przy usuwaniu... Trzeba by pogrzebać w źródłach ;-)
> Ja nie umiem.
>
> Alternatywą może być WebDav z SVN - ładnie działa.
> Montujesz i już korzystasz z dobrodziejstw repo ;-)
>
> Sprawdź też to co daje ostatnio Novell - ifolder się to zwie chyba.

Czy coś przeoczyłem czy rcs się po prostu nie nadaje ?

Package:        rcs-5.7-20
Revision Control System (RCS) - w wolnym tłumaczeniu system kontroli
wersji umożliwia zarządzanie wieloma wersjami plików. Za pomocą RCS
można w prosty sposób automatyzować składowanie, wyciąganie, logowanie
z archiwum jak i łączenie dokumentów różnych wersji. RCS jest wygodny
do zarządzania dokumentów często zmienianych jak kod źródłowy
programów, dokumentacja, grafika czy listy.

--
Pawel Dlugosz
::http://mp72.net::