samba

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 7 Kwi 2006, 18:45:14 CEST

Dnia 07-04-2006, pią o godzinie 16:43 +0200, kuba staskiewicz
napisał(a):

> RCS-a sie chyba nie da z serwerem plikow pozenic.

W jdnym z ostatnich LinuxMagazine był artykuł który opisywał demona
napisanego w perlu, ktory robil dokladnie to co chcesz.Z tego co
pamietam bylo oparte o fam.

Moge poszukac i zeskanowac ale dopiero w poniedzialek.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.