migracja raidtools -> mdadm

Wojciech Ścisłowski wscislowski w ramiko.pl
Sob, 8 Kwi 2006, 12:52:45 CEST

Użytkownik Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

>mdadm --examine --scan >/etc/mdadm.conf
>
>i jeszcze DEVICE /dev/hda1 /dev/hda2... itepe

System działa jeszcze uruchomiony z raidtools,
mdadm --examine --scan >... zwraca pusty plik.
zaś boję się mdadm --create na działającym pod raidtools mirrorze zapuścić.

Czy słusznie???
Mam wątpliwość czy system ma szansę wstać po ręcznym spreparowaniu
mdadm.conf
bez mdadm --create?

>geninitrd a potem lilo
>i upewnij sie ze wszystkie moduly sie dorzucily...

Jasne, dzięki za pomoc!
Bocian