php5 jakie moduły

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Nie, 9 Kwi 2006, 13:04:07 CEST

Dnia 09-04-2006, nie o godzinie 13:00 +0200, Martinus napisał(a):

> po zainstalowaniu php5 mam takie błędy w logach
>
> PHP Fatal error:  Class 'DomDocument' not found in /home/services/httpd/html/matryca/pdo.php on line 32
>
>  PHP Fatal error:  Call to a member function beginTransaction() on a non-object in /home/services/httpd/html/matryca/pdo.php on line 72
[...
> Czego mi brakuje??

Sprawdz za pomoca phpinfo() czy Ci się odpowiednie moduły ładują - na
pld-devel-pl wczoraj pisałem odnośnie wersji php5.1.2-8, że mi się gd
nie ładowało (logi!) z powodu brakujących symboli. Po skompilowaniu
wersji 5.1.2-7 działa.

	MySZ

--
Marcin Sztolcman :: http://urzenia.net/ :: http://sztolcman.eu/