stanowisko do telemarketingu

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 11 Kwi 2006, 11:26:18 CEST

Dnia 11-04-2006, wto o godzinie 02:36 +0200, Andrzej 'The Undefined'
Dopierała napisał(a):
> nieszczególnie rozumiem pytanie.

"to moze ja to postaram sie streścić" ;)

jakich programów używacie , jakich operatorów polecacie

połączenia głównie odbywały by sie na lokalne telefony stacjonarne oraz
komórki.

poza tym interesowało by mnie tez ewentualnie rozwiazanie typu centralka
VOIP (Asterisk ??? )

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl