samba pdb pgsql

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 11 Kwi 2006, 20:21:04 CEST

On Tue, Apr 11, 2006 at 01:43:06PM +0200, Lukasz B wrote:
> Tez sie z tym meczylem, ale w efekcie olalem.
> struktura jest ~ taka :

A tak się zapytałem, jak już mi się udało zrobić
nss_pgsql w taki sposób że ZU mimo że zna login i hasło
z pliku gdzie każdy ma dostę nie wydobędzie zaszyfrowanego hasła
(zwracam nopass) to zachciało mi się mieć sambę
która zrozumie hasło które jest hasłem systemowym
no nic pomyślę, może jakies widoki albo co jak najpierw
zobaczę co będzie siedziało w tej skomplikowanej tabeli.

zdrowie,
abram

ps: struktura widze ze indentyko jak dla mysql
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba