karty sieciowe USB [OT]

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 04:00:11 CEST

Dnia 13-04-2006, czw o godzinie 02:01 +0200, Fajti napisał(a):

>  moze troche OT, ale skoro juz i tak nie masz gwarancji ja bym polecił znajomego elektronika, taki co cos w zyciu zlutowal i nowe gniazdko za 1,0-2,50 zł

chyba nie utracił gwarancji na całość tylko na konkretne uszkodzenie
mechaniczne które w zapisie kazdej gwarancji nie podlega naprawie
gwarancyjnej (naprawic mu to naprawia tyle ze za kase i to sporą)

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl