Cisza

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 14:44:55 CEST

On Thu, 13 Apr 2006, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Trzeba ściągnąć speca alsa-driver i przerobić tak, żeby się budowało z
> kernelem 2.6.
> Robiłem to kiedyś i nie było skomplikowane

Popróbowałem i się mi nie udało. :(
Ten spec był robiony tylko pod kątem kerneli 2.4.
Jak wywaliłem zależność od 2.4 i parę patchy to nie znalazł
/usr/src/linux/include/linux/autoconf.h, jak i to 'poprawiłem'
to budownie wywaliło się na braku wieeeelu niezadeklarowanych zmiennych.
Tu się poddałem. :(
--
pzdr
Stacho Pal