jak sobie radzic?

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 23:15:11 CEST

Dnia czwartek, 13 kwietnia 2006 21:20, Marteen napisał:
> W jaki sposob radzicie sobie z "legalizacja" darmowego oprogramowania w
> firmach (linux, open office pod windows itp)??
>
> znalazlem dzisiaj taki artykul w sieci i nie wiem co juz o tym myslec i jak
> postepowac coby bylo ok.

Nic sie nie robi - masz już nawet orzecznictwa i US i MF w sprawie linuxa.

A tak poza tym: cytat z Twego linku:

- cena rynkowa stosowana przy udostępnianiu praw tego samego rodzaju, z
uwzględnieniem w szczególności ich stanu i stopnia zużycia oraz czasu i
miejsca udostępnienia - w innych niż wskazane

Co to jest cena rynkowa????????
Co to jest ten sam rodzaj?????  Przyrównamy OO do MS-office za 3kzł?  A niby
dlaczego do niego???  Takie cytaty to są marudzenia zakompleksionych
prawników.

Miesiu

--
Zobacz Dysk w Zegarku: