serwer dla poczty/www

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pią, 14 Kwi 2006, 10:06:25 CEST

Marcin Rybak napisał(a):

 >Życzę powodzenia w realizacji takiej gwarancji, ciekawe czy jest to
 >onsite
 >:P
 >I jaki jest czas reakcji serwisu :P

taką gwarancje to ja rozumiem, ze jak mi padnie sprzet to dostane zwrot
kasy, nie przesadzajmy, nikt mi nie zapewni serwisu door 2 door, on site
or whatever dla takiego uzywanego sprzętu

ale wracając do sprawy..
nie wiedziałem ze moga być takie problemy z SMP - to była ważna
wiadomość dla mnie. z drugiej strony, za 2,5k nie ma sie co czarować..
nadmiarowości (w nowej maszynie) miec nie będę.. i kółko się zamyka..
wyjdzie znowu składak :(

p.s.
nie odpowiadaj w stopce

--