kernel-module-build-2.6.14.7-5

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 14 Kwi 2006, 15:58:47 CEST

Dnia piątek, 14 kwietnia 2006 09:33, Łukasz Maśko napisał:
> Tak. To ja zrobiłem update tego speca ;-) Właśnie wczoraj (jakby co to
> proszę nie bić, mój pierwszy commit w CVS :-D ale u mnie działa).
:D Przepraszam:D Nie zauważyłem, że to ta sama osoba;)

Właśnie znalazłem chwilkie i skompilowałem jednak nową wersje bowiem w
changelog'u znalazło się kilka fajnych rzeczy.

Rezultat instalacji nowych sterowników:
-po wakeup wstaje tryb tekstowy! I to zawsze! Jak i kiedy jestem pod X'ami tak
i pod konolą. Jestem szczęśliwy;)
-glxgears pokazuje jakieś 100 klatek więcej;)
-jednym z bajerów jest wsparcie dla rozszerzenia Composite w tej wersji.
Odpaliłem i działa:] Szybko i sprawnie... tylko, że jakoś glxgears wskazuje
liczbę klatek 10 razy mniejsza... tak jakby nie działała akceleracja ale jak
odpaliłem quake3 dla testów to wszystko było w jak najlepszym porządku...
więc tu nie wiem co jest nie tak.

Dzięki za update! teraz mogę spokojnie wyłączyć vesafb:]

p.s. Ale się offtopic zrobił:D Sorki;)

--
Pozdrawiam, Kamil