kontroler SCSI geninitrd i lilo.conf

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 14 Kwi 2006, 21:14:25 CEST

Witam,

Wykupiłem sobie serwerek w jednej firmie hostingowej no i teraz mam pewien
problem, nie umiem odpalić tam kernela z PLD.
Problem jest w tym że ten serwer jest gdzieś we francji i nie mam dostępu do
konsoli :(.

W załączniku podrzucę lspci i dmesg.

w /etc/sysconfig/geninitrd mam wpisane
PREMODS="mptscsih 3w-xxxx 3w-9xxx"

Przy generowniu ładuję następujące moduły:

W lilo.conf

boot=/dev/sda
read-only
prompt
default=pld
timeout=100
lba32
image=/boot/vmlinuz
root=/dev/sda1
label=pld
initrd=/boot/initrd

fstab:
/dev/sda1       /               ext3    defaults        0 0
/dev/sda2       swap            swap    defaults        0 0
/dev/sda5       /usr            ext3    defaults        0 0
/dev/sda6       /var            ext3    defaults        0 0
/dev/sda7       /var/log        ext3    defaults        0 0
/dev/sda8       /tmp            ext3    defaults        0 0
/dev/sda9       /home           ext3    defaults        0 0

No ale chyba dalej jest coś nie tak, bo maszyna się nie podnosi. Czy ktoś może
powiedzieć czego nie zrobiłem, czego nie zaladowałem itp.

Jedynie co wiem, to że wywala się kernel panic ;)

Jakieś propozycje co z tym zrobić??

dzięki za pomoc,
Paweł