OpenOffice.org 2.0.2

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 17 Kwi 2006, 01:56:40 CEST

On Sun, Apr 16, 2006 at 09:31:44PM +0200, Krystian Tomczyk wrote:
> W openoffice w opcjach ścieżka do pisowni
> jest /usr/lib/openoffice/share/dict, a nie widzi żadnych języków...
> Próbowałem zmienić na /usr/lib/openoffice/share/dict/ooo, ale to nic nie
> daje i chyba nie powinno, bo poprzedni (2.0.1-0.96) działał z domyślną
> ścieżką.
> Jakieś pomysły co może być nie tak?

Ciężko mi stwierdzić co jest nie tak - zbudowałem, a następnie zainstalowałem
openoffice-dict-pl-alt.spec i sprawdzanie pisowni działa od razu... ktoś
jeszcze ma może problemy ze sprawdaniem pisowni?

--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..