Problem - bramka nie odpowiada

ozdynik w o2.pl ozdynik w o2.pl
Wto, 18 Kwi 2006, 13:48:40 CEST

Witam!

Otóż siędzę już od kilku dni nad problemem z którym nie bardzo mogę
sobie poradzić.
Googlałem kilka godzin, przejrzałem chyba wszystkie MANy i nie
przyniosło to żadnych efektów,
więc jedno, szybkie RTFM nie jest tutaj na miejscu;)

Kilka dni temu w jednej z sieci LAN której jestem adminem zabrakło
netu. Nic nie zmieniałem
na serwerze, wręcz moje ostatnie logowanie odbyło się jakieś 2
tygodnie temu. Włamanie wykluczam
gdyż dostęp do serwera ma jedynie moje IP, a na resztę hostów jest
ustawione DROP.

Gdy pojechałem na miejsce i zalogowałem się po localu stwierdziłem,
że gateway nie odpowiada na pingi.
Po szybkiej konsultacji z adminem ISP i innym użytkownikiem tegoż
providera stwierdziłem, że pakiety
wychodzące z mojego serwera nie docierają do interfejsu rutera ISP,
ale docierają do kompa drugiego
użytkownika sieci przez którą jest podpięta sieć wewnętrzna.

Any ideas?