xfsm-shutdown-helper

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 06:30:31 CEST

Witam
Po przejściu na modularne X'y pod AC oprócz kilku problemów z
klawiaturą i czcionkami, pozostał mi jeden z którym nie mogę sobie
poradzić. Używam xfce4 i kiedy chcę zakończyć pracę klikam na menu
xfce-> Zakończ i pojawia się okienko. Wcześniej w tym okienku były
opcje: shutdown, reboot, logout a teraz jest tylko "czy chcesz
zakończyć pracę " i ew. logout. W sudoers jest odpowiedni wpis
(wcześniej działało), session-menager działa:

piotrek    934  0.0  1.5  10516  4080 tty1     S    22:56
0:00 /usr/bin/xfce4-session

I nie wiem co dalej mam robić?? Czegoś moze brakować ?? Jak można to
poprawic??

Piotr Grymkowski