[Fwd: Squirremail + plugin change_passwd]

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 15:15:11 CEST

Dnia środa, 19 kwietnia 2006 14:55, Pawel napisał:
[...]
> A co mówią logi??

Logi mówią, że nie działa poppassd na porcie 106. A nie działa, bo po
zainstalowaniu go KONIECZNA jest ręczna ingerencja w plik /etc/services i
zmiana go zgodnie z README z tego pakietu (czyli trzeba wyrzucić lub
zakomentować linijkę
3com-tsmux      106/tcp    # 3COM-TSMU
a w jej miejsce wpisać linijkę
poppassd        106/tcp
Potem restart rc-inetd i już wszystko działa.

Swoją drogą, to jest niedobre, chociaż jakiś baner przy instalacji poppassd
by się przydał (bo sam squirrel tutaj nic nie ma do gadania).