[Fwd: Squirremail + plugin change_passwd]

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 19 Kwi 2006, 15:40:23 CEST

It seems like on Wednesday 19 April 2006 15:15, Łukasz Maśko typed:
> Logi mówią, że nie działa poppassd na porcie 106. A nie działa, bo po
> zainstalowaniu go KONIECZNA jest ręczna ingerencja w plik /etc/services i
> zmiana go zgodnie z README z tego pakietu (czyli trzeba wyrzucić lub
> zakomentować linijkę
> 3com-tsmux      106/tcp    # 3COM-TSMU
> a w jej miejsce wpisać linijkę
> poppassd        106/tcp

Ależ nic nie trzeba wywalać (przynajmniej teoretycznie; nie mam jak
sprawdzić). Alternatywne nazwy dla portu specyfikuje się po port/protokół,
oddzielając jedynie spacją. W naszym /etc/services są na to przykłady
(choćby http).
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek