Aironet Client Utility i libgtkmm

Woo woocashacn w gmail.com
Śro, 19 Kwi 2006, 18:30:54 CEST

On 4/19/06, Sławomir Paszkiewicz <paszczus w gzowski.opole.pl> wrote:
> A na jakim sprzecie? Bo mi w powerbooku oopsuje jak sie laduje modul :(

Compaq Evo N160
nie pytaj mnie jak bo nie wiem :)

z pamięci pisząc to sprawdzilem tylko czy mam cs-pcmcia i
kernel-grsecurity-pcmcia (piszę z pamięci, mogę się mylić)
przy ładowaniu systemu z kartą w porcie się zawiesza(ł) bo wydaje mu
się że wbudowana sieciówka i karta wifi są jednocześnie eth0
wsadziłem więc kartę po starcie systemu:
    ifconfig eth1 up
    cat /proc/driver/aironet/eth1/Status
dało informacje o karcie...

teraz walczę z tym błędem wyżej w historii...

--
pozdrawiam/regards,
Woo