OO2 QuickStart

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Czw, 20 Kwi 2006, 18:53:59 CEST

Dnia Thu, Apr 20, 2006 at 06:47:23PM +0200, Wojciech Kaczmarek napisał(a):

> Podmontowałem LinuxEdu-CD 5.1. Tam jest beta OOo 1.9.211 i suma się nie
> zmienia mimo zmiany ostatniej lub przedostatniej cyfry, stąd pytanie,
> jak to jest w przypadku aktualnej wersji OOo.

Aby już wszystko do końca wyjaśnić, chodzi o to, że MS Excel źle sumuje
i gdyby OOo dobrze sumował, to byłby argument do migracji.

--
konwalie(at)by.onet.pl + + Jabber ID: wojtek_germ(at)jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505