[th] bootkietki

Krystian Tomczyk tomczyk w op.onet.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 00:58:46 CEST

Dnia 21-04-2006, pią o godzinie 00:38 +0200, Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Krystian Tomczyk, wystukała:
>
> Może inny podział pakietów/brak odpowiedników w Th?
Jedną z paczek jest kernel-grsecurity-2.6.14.7-4 (w th, w ac jest
2.6.14.7-5)
> Tak mi przyszło na myśl, choć to ręczna dłubanina, coby sprawdzić które z
> tych paczek z Ac możesz po upgrade do Th wywalić...

To sobie porównam spis pakietów - to "tylko" 22 pakiety różnicy :)
albo zrobię pset do poldka z rpm -qa (tylko jak najprościej pozbyć się
wersji z wyników - pewnie jakieś wyrażenia regularne...)
Krystian T

        "errare humanum est..."