Dziwna sprawa z /proc/kcore

Michal Wyrebski mwyr w o2.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 01:33:10 CEST

On Thu, 20 Apr 2006, Michal Wyrebski wrote:

> Te logi tutaj:
>
> $ du -hs /var/log
> 11M	/var/log
> ?

Heh, trochę za słabo oddałem się sprawie, lecz w końcu znalazłem winowajcę --
oczywiście logi:

$ find / . -size +500000k | xargs du -h
1,2G	/home/users/mwyr/tmp/xerr-mwyr-:0

Plik ten zawierał głowne komunikat wygenerowany przez 'torsmo'.

Domyślam się, że było to spowodowane tym, że w pewnym pliku konfiguracyjnym
miałem napisane aby torsmo forkował, a ponieważ skrypt ten został uruchomiony
wielokrotnie, to prawdopodobnie to było przyczyną generowania takich
komunikatów.

Dzięki za sugestie.
Jeszcze trochę, a formatowałbym dysk w celu pozbycia się wirusa z /proc/kcore
;)

    Michał