cacti i brak generowania wykresow, problemy z cactid

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 22 Kwi 2006, 14:19:31 CEST

Witam,

musze posluchac po SNMP co switch do mnie mowi
zainstalowalem cacti, cacti-cactid
w cacti utworzylem wykresy ze switcha, tzn. same grafy
ale nic na grafach nie ma, tzn. nie ma wykresow, jest tylko miejsce..
apacz mowi ze nie ma plikow w katalogu cacti/rra

nie wiem co dalej poczynic :(

odpalam takze cactid
[przemek w stacja9 cacti]# cactid
CACTID: Using cactid config file [cactid.conf]
CACTID: Version 0.8.6f starting
CACTID: ERROR: Problem with MySQL: 'You have an error in your SQL
syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version
for the right syntax to use near '' at line 1'
CACTID: ERROR: Problem with MySQL: 'You have an error in your SQL
syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version
for the right syntax to use near '' at line 1'

wiec moje pytanko brzmi
cóż mam uczynić aby cacti smigneło i by wykresy się tworzyły :)

pozdrawiam w ten słoneczny dzionek :)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel