raid1

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Sob, 22 Kwi 2006, 14:34:41 CEST

Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:

> pewnie tak, bo jak widzę to brakuje mi tego co zostawiłem wyżej. Thx ;)

Wygląda na to, że geninitrd patrzy do /etc/modprobe.conf i tam trzeba
poprawić alias do kontrolera z mptscsih na mptspi...
Wtedy geninitrd generuje initrd z tym modułem i odpowiednimi zależnościami.

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl