udev a kolejność ładowania modułów (konkretnie kolejność eth*)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 22 Kwi 2006, 18:40:56 CEST

Cz w rny wrote:
> Rzeczywiście jest, ale to cały czas nie uzasadnaia, dlaczgo mam 150
> modułów poładowanych przy starcie systemu. Jeżeli bym tego chciał, to bym
> uruchomił sobie udevsynthetize, zamiast zwykłego udev_start. To jest PLD,
> a nie Mandriva!

No ale dlaczego kolejność ładowania sterowników ma uzasadniać ilość
ładowanych sterowników?
Bez przesady, w jaki sposób niby UDEV miałby wyczuć, co jest przez
Ciebie elementem pożądanym a co nie? Od tego jest blacklist.
Zdecydowanie więcej jest takich co cieszą się, że im ładuje wszystkie
moduły niż takich, którzy by mieli z tego powodu problem. Zresztą, co Ci
przeszkadza załadowany sterownik, czyżby to był system z ograniczoną
pamięcią?

Artur