Nowa instalacja na laptopie

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 22 Kwi 2006, 21:41:41 CEST

Witam,
Mam następujący problem.
Nie mogę się zalogować na konstali ponieważ klawiatura nie reaguje :(
Na laptopie jest świeża instalacja AC podczas której wszystko było ok
(poza błędem instalatora).
Prawdopodobnie chodzi o jakiś parametr kernela ale nie udało mi się go
namierzyć.

Laptop to Siemens-Fujitsu Amilo A 7600 (jakiś chip ALI, układ klawiatury
niemiecki, ustawienia polskie - jeśli były
by potrzebne bardziej szczegółowe dane to zamieszcze je w miarę szybko)

Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie mogące naprowadzić mnie na
rozwiązanie problemu.

--
Tomasz Rutkowski - gg 1118937