udev a kolejność ładowania modułów (konkretnie kolejność eth*)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 22 Kwi 2006, 22:29:50 CEST

--- "Cz w rny" <dhubleizh w o2.pl> wrote:

> Rzeczywiście jest, ale to cały czas nie uzasadnaia, dlaczgo mam 150
> modułów poładowanych przy starcie systemu. Jeżeli bym tego chciał, to bym
> uruchomił sobie udevsynthetize, zamiast zwykłego udev_start. To jest PLD,
> a nie Mandriva!

Mandriva jako jedyne distro aktualnie *nie ładuje* wszystkich modułów
(tylko coldplug urządzeń pci - takie samo zachowanie udev jest w PLD
Ac)

--
Fryderyk Dziarmagowski