Nowa instalacja na laptopie

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pon, 24 Kwi 2006, 08:35:55 CEST

Enleth wrote:

> Coś mocniej kopnięte w ACPI. Można prosić cały dmesg?

W załączniku
> Spróbuj też uruchomić z włączonym ACPI i po starcie systemu wcisnąć przycisk
> do maili nad klawiaturą, google mówi, że komuś to pomogło i odblokowało - nie
> wiem, jak powalone muszą być tablice DSDT tego laptopa, żeby takie coś
> działało, ale chyba bardzo...

Pomogło przytrzymanie klawisza "mail" - dmesg-mail
Co ciekawe po następnych restartach (na razie ~ 5) klawiatura działała
mimo że wcześniej bez podania parametru "acpi=off" było to nie możliwe. ????

Jeśli chodzi o DSDT to znalazłem ciekawy fragment:
Checking 'hlt' instruction... OK.
checking if image is initramfs...it isn't (no cpio magic); looks like an
initrd
Freeing initrd memory: 491k freed
ACPI: Looking for DSDT in initramfs... error, could not open file
/DSDT.aml. <---- tutaj
ACPI: setting ELCR to 0200 (from 0c20)

Tomasz Rutkowski - gg 1118937